tiistai 23. joulukuuta 2008

Haaste

Ei täällä ole käsityöasiaa. Hajaantukaa siis.

Liisa haastoi.

1. Link to the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Write six random things about yourself.
4. Tag six people at the end of your post and link to them.
5. Let each person know they've been tagged and leave a comment on their blog.
6. Let the tagger know when your entry is up.


1. Minulla on äärimmäisen lyhyt pinna. En jaksa tyhmiä tilanteita, tyhmiä ihmisiä, sitä kun jokin ei onnistu.

2. Tykkään ottaa kuvia. Vaikka olenkin ihan kakka valokuvaajana.

3. Tietokone on aina auki kun olen kotona, vaikka en olisi lähellä. Lähinnä musiikin takia.

4. Tykkään kytätä last.fm:stä, mitä on tullut kuunneltua ja miten paljon ja milloin.

5. Inhoan, vihaan, pelkään ja vältän viimeiseen asti riitoja. Olen aina ihan varma että riidellessä sanon jotain peruuttamattoman ilkeää ja typerää enkä saa ikinä anteeksi.

6. Onnistun hirmuisen usein löytämään juttukavereita juna-asemilta, bussista, kassajonosta... Toisinsanoen olen siis kauhea lärppä enkä jätä kanssaihmisiäni rauhaan. Aika usein tosin myös ihmiset alkavat jutella minulle ilman mitään syytä...

5 kommenttia:

katja73 kirjoitti...

Tunnelmallista joulua Annille!

Anonyymi kirjoitti...

Hyvää joulua!:)

katja73 kirjoitti...

Heh, noita porokaveruksia on näkyny monessa blogissa jo, vanhemmillakin neulojilla mitä mä ja minäkin olen kohta jo ikäloppu :D

Joo, onhan tota lankaa, mutta ei silti tarpeeksi. Tai ehkä se on väärin kasvatettu varasto..? Eilen pohdin että pitäskö mennä ostamaan niitä Novitan huovutushahtuvajuttuja, niitä kun mulla ei ole.. ;)
En sitte mennyt, kun en olis tästä kylästä saanut massapalloja enää siihen aikaan ni piti jättää hahtuvatkin ostamata :)

Anonyymi kirjoitti...

vcubsmlwpmtsplsgjizu, http://yahooscanner.net yahoo Scanner, OXppdMb.

Anonyymi kirjoitti...

vydvuzrzbbvuvkep... nail fungus treatment, tyXtLmF?